A nagy utazó

2009. március 11. 19:12 - retek.

Méltán híres szökőkútja Budapestnek a Danubius-kút. Több mint 120 éve készült,  épphogy átvészelte a város második világháborús ostromát, és még utazott is - nem keveset. Ugyanis eredetileg a Kálvin téren csobogott, sok-sok éve pedig már az Erzsébet téren várja a szemlélődni vágyókat. Gyönyörű kompozícióját elnézve és hallgatván a víz hangját, az ember belül egy picit lenyugszik. Még ha nagyon is rohan valahová.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


XIX. századi élmény egy XXI. századi parkban

Emlékeztetőül

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakaszepre.blog.hu/api/trackback/id/tr22996419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.03.12. 07:48:50

Itt ennél a kútnál 5 éves koroimban apukám csinált rólam fényképet és kinagyította,/ hobbiból fotózott / mert akkora szemekkel néztem a szobrokat, a csobogó vízet, hogy állítólag nagyon édes voltam...:)kedvenc egyik helyünk volt, minden vasárnap szép helyekre mentünk Pesten sétálni, ide nagyon szerettem öcsémmel, szüleimmel jönni! Csak a szépre emlékezem!!!...:)
Mai napig is sokat sétálok erre, én is fotózom évente, mert nagyon szép.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.12. 09:56:11

Ezt a kutat én is nagyon szeretem. Pont a hétvégén jártunk az Erzsébet téren, mutattam is a gyereknek, de neki nem tetszett annyira, mert pucérak a szobrok.:)

chigabi 2009.04.08. 20:56:48

Nagymamám a közelben lakott, kisgyerekként az Erzsébet téri játszótérre jártunk. A kútnál mindig pancsoltunk egy kicsit. És emlékeim szerint akkoriban nem volt teljesen vízszintes a medence, az egyik oldalon elértük a vizet, a másikon nem.
süti beállítások módosítása